Kärcher wyróżniony tytułem Superbrands 2022

W prestiżowym, odbywającym się już 28 lat na świecie i 16 w Polsce, badaniu  promującym najlepiej oceniane przez konsumentów produkty – Superbrands  wyróżniono dwukrotnie markę Kärcher.  Była ona oceniana w kategoriach: „narzędzia domowe i ogrodowe” oraz „sprzęt AGD drobne i zdrowie”. W obu kategoriach zdobyła tytuł Superbrands 2022.

O przyznaniu tytułu Superbrands 2022 zdecydowały połączone wyniki niezależnego badania konsumenckiego przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia oraz wyniki głosowania członków Rady Marek.

Marki były oceniane w oparciu o definicję Superbrands:

„Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje klientom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają̨. Korzyści te stanowią̨ o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.”

Media, Communication & Market Research Manager w Kärcher, Magdalena Leszkowska, tak skomentowała otrzymanie tego tytułu przez markę:

„Superbrands to dla nas duże wyróżnienie. Zwłaszcza, że jest to wybór konsumentów. Cieszymy się oczywiście, ale też wiemy, że nie jest to kwestią przypadku, a długoletniej przemyślanej strategii budowania marki na rynku. Oczywiście jakość naszych produktów idzie w parze ze spójnym, silnym  wizerunkiem i to jest, moim zdaniem, klucz do naszego sukcesu.”

W badaniu konsumenckim, które zostało przeprowadzone w styczniu br., wzięło udział 3000 respondentów.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*